Per preparar la prova de dijous

Recordeu heu d’argumentar, reflexionar, i vosaltres decidiu si voleu només aprovar o si voleu treure bona nota

la descripció = aprovat

la relació de continguts o argumentar amb criteri o autors és notable

si aneu per la matricula o excel.lent, segur heu de llegir els llibres de l’assignatura….

Bona feina

 

l llibre Educación social una mirada didáctica

El text de la Maria  i altres temes hiperinteressants

Totes les preguntes:

1.- Quina és la teva imatge de didàctica de l’educació social?Relaciona-ho amb el que hem explicat a classe.

2.- Fer un mapa conceptual de tots els conceptes relacionats amb la didàctica?. Quan més elaborat més nota.

3.- Quina ha estat la teva relació amb la didàctica al llarg de la teva vida?. Explica-ho amb text, dibuix, música, etc… justifica-ho

4.- Quines són les possibilitats i els límits de la intervenció socioeducativa dins de la UTE?

5.- Fer un DAFO del que suposa treballar en grup

6.- Quines estratègies fareu servir  per fer el diagnòstic, i feu un quadre de doble entrada justificant què voleu saber amb cada una d’elles.

……………………………………………………….

  • De Què voleu aprendre?
  • Què voleu sentir?
  • Com voleu observar?
  • Com us apropeu al centre o recurs?
  • Què voleu que passi, el dia de la primera visita?
  • Què voleu apreciar?
  • Quines preguntes quedaran per fer?
  • Transformaré la realitat amb la meva observació?
  • Què voleu olorar?
  • Què voleu aconseguir?
  • Com voleu escoltar?
  • Una cosa que no m’he d’oblidar quan aneu a la visita?

7.- Fer un Ishikawa referent a una necessitat del vostre recurs o centre

8.- De la teva caixa de vida: què has après? com ho has après? Com saps que ho has après?

9.- Quines eren les necessitats de la senyora Maria? Quina és la diferència entre metodologies normatives o participatives de detecció de necessitats? Argumenta la resposta

lectura de la plana 56 a la 61 del llibre Educación social una mirada didáctica

El text de la Maria el trobeu aqui:

10.-Fes un (I+U) x V de  5 necessitats teves…. quin missatge has après?

11.- Fer un PMI de  Mar de Somnis

12.-Quines 5 idees força treieu de la conferència de la Graciela Curuchelar?

13.- Què heu après de les frases d’avui?

14.-De què depèn l’ èxit o fracàs d’una acció educativa? justifica a partir del club de los poetas muertos, Enrique Martinez Requena i el director d’orquesta Zander.

15.- Dóna resposta a una de les 5 preguntes que us heu fet del text llegit. Explica breument l’article i explica la resposta.

16.-Seguint  Educador Social en Alaska i la lectura dels textos següents com hauriem d’acompanyar, com educadors/es socials?

Bibliografía

–   PARCERISA, A.; GINÉ, N.; FORÉS, A. (2010) La educación social. Una mirada didáctica: relación, comunicación y secuencias educativas en la educación social. Barcelona: Graó

(planes 91-94)

–   PLANELLA, J. (2003) Fonaments per a una pedagogía de l’acompanyament en la praxi de l’educació social. Revista Catalana de Pedagogia [Societat Catalana de Pedagogia]. 2, 13-33

17.- Quin és el nostre encàrrec com a ES?  des de la conferència de la Neus Montserrat i del text de Quan la didàctica porta el nom d’educació social: (mirar en el blog)

18.-Quan treballeu un cas quines 5 coses tidnreu en compte a partir de la conferència de la Neus Montserrat?

 

 

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s