pregunta 16

Seguint  Educador Social en Alaska i la lectura dels textos següents com hauriem d’acompanyar, com educadors/es socials?

Bibliografía

–   PARCERISA, A.; GINÉ, N.; FORÉS, A. (2010) La educación social. Una mirada didáctica: relación, comunicación y secuencias educativas en la educación social. Barcelona: Graó

(planes 91-94)

–   PLANELLA, J. (2003) Fonaments per a una pedagogía de l’acompanyament en la praxi de l’educació social. Revista Catalana de Pedagogia [Societat Catalana de Pedagogia]. 2, 13-33

Anuncios

Un pensamiento en “pregunta 16

  1. Hauriem d’acompanyar de manera que facilitem el camí a la persona, que ella sola puges fer el seu propi recorregut i que no ens sentis com a imprescindibles.
    Hauriem de ser innovadors i originals.
    Hauriem de ser capaços de assolir que tenim límits i que no estem per a aconseguir els desitjos dels altres, ni les necessitats dels altres, si no per a afavorir que seguien els altres els que arribin a aconseguir els seus objectius per si mateixos.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s